I'll be waiting.

Ännu en gång är jag lite seg med att uppdatera. Men varit så bra väder i helgen och gjort massa kul så inte hunnit med. Egentligen inte idag heller, bara kikar in en snabbis för att se vad som hänt under helgen och uppdatera min stackars blogg. Vilket fall har det var en av dom roligaste helgerna på väldigt länge. I fredags var jag och Tina hos Lina på förfest med massa andra "gamla" kompisar. Hur kul som helst var det verkligen. Efter det så åkte vi ner till stan och Harrys. Där var det också trevligt, förutom att något dåligt band var där och uppehöll våran tid. Så jag och stackars Tina stog i baren hela kvällen, men kan väl inte klaga.
Vilket fall på lördagen var det rida som gällde sen Tonic på kvällen. Var en rätt speciell kväll iochförsig. Men det va kul ändå! Alltid roligt när man får stamkunder som kommer och fråga vad det var för drink man blanda. Ja ser ni, jag börjar lära mig! :)Blev en väldigt sen kväll. Vilket resulterade i en trött Jenny på morgonen. Egentligen skulle jag ju haft hästarna på morgonen, men nehe då. Jaja jag klagar inte, jag fick ju sova längre då.. Men ändå..
Gissa om det va härligt. Vilket fall nu ska jag dra med mig hunden till stallet. Tänkte gå dit idag när vädret ändå är så fint. ochvet ni vad? Detta är första dagen på fem månader som jag är "frisk"! Alltså gick min sjukskrivning ut igår. Så denna veckan börjar jag igen. Känns helt underbart! Men nu ska jag inte vara sådär tråkig och skriva massa onödigt som det kan bli så. Ha det fint vänner. Kram på er.

Kommentarer
Postat av: Emla

jobbade du i Lördags eller var du ute?

2008-04-21 @ 17:42:55
URL: http://emeliecarlen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0