Dags att krypa ner.

Nu kan ingen klaga mer, för nu har jag faktiskt lagt in lite "udda" låtar för att vara jaf. Hoppas ni gillar någon av dom iallafall. För nu blev jag hemskt trött på nya låtar, vill lyssna på dom "gamla godingarna". Krypa ner i sängen och sätta på en film som jag köpte idag. Får se om jag kommer kunna sova sen. Romantsik komedi förstår ni! Tror jag det var iallafall! Vilket fall som helst så ska jag inte sitta här mer nu. Men som vanligt skriver jag mer imorgon! Ska dock till jobbet imorgon och uppdatera mig, sen in till stan en sväng. Men hemma innan någon hinner märka att jag ens varit borta så!
Godnatt med er! Sov underbart gott, det skall jag göra sen iallafall!image129






























Kommentarer
Postat av: jonna a.k.a luddes mamma

tack! :)

2008-04-02 @ 23:42:02
URL: http://jonnalantz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0