...

Hur kan man må så dåligt så man inte finner något alternativ, och väljer att ta sitt liv?
Hur kan man vilja lämna ens nära och kära kvar på jorden frivilligt och välja den "enkla" vägen själv?
Kan man verkligen må så dåligt?

Jag har aldrig förstått detdär riktigt, men jag har väl aldrig mått tillräckligt dåligt? Dock tycker jag såntdär sitter i huvudet väldigt mycket.
Livet består av val, vi väljer likaså hur vi ska må.. Sen kan saker försämra eller förbättra men det är fortfarande vi som väljer vad som är dåligt och vad som är bra..

Dessutom lever vi (förhoppningsvis) bara ett liv och varför då slösa bort det på att må dåligt och självmant avsluta det innan vad som är tänkt..

Med alla tusen frågor, vill jag bara säga (utan att egentligen känna dig) det är ju trots allt något som saknas. Du gav nog mer positiv energi än vad du trodde. Iallafall gentemot mig! Jag vet dock fler som tycker det. Jag tänker inte nämna några namn då det är helt oväsentligt för folk som inte vet vem du är. Men jag kan iallafall inte låta bli att undra..
Tänk att en människa kan ha så stark fasad utåt sett..
Vi är då konstiga varelser!

Men var du än är så hoppas jag att du har det bra nu!

R.I.P





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0