Alla hjärtan..

Känns denna dagen väldigt överskattad?
Ska man inte uppskatta varandra lika mycket jämt?
Måste man verkligen avsätta en hel dag för att vi ska komma ihåg vilka som betyder något för oss?

Jag har fått uppskattning och liten present av dom som betyder allra mest idag och ni vet vad jag tycker om er, sen har jag fått från personer som jag bryr mig om väldigt mycket men ska jag ge er alla något en dag som denna så kommer jag bli ruinerad varje februari.. Haha!
Nej men jag kanske inte alltid är bäst på att säga vad jag tycker och tänker (jag vet att vissa håller med mig nu mer än väl..) men jag försöker göra det ibland, för att det ska kännas att det betyder något. Men jag behöver onte en hel dag bara för att man ska berätta och göra massa saker för den eller dom personerna som är viktigast i livet. Jag hoppas ni vet vilka ni är ändå och att ni är det bästa som finns!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0