Lyckliga jag!

Lång dag för mig idag. Inte ridit någon häst alls idag, varit i Landskrona och Lund hela dagen. Dock förhoppningsvis ett bra besked kom med det. Men ska inte säga något innan jag inte vet. Imorgon däremot ska jag få sitta på min fantastiska häst igen. Sitter på ryggen och ler hela tiden, får påminna mig själv varje gång hur lite han är riden. Men det märks att han trivs där, allt slit sen han var föl har lönat sig verkligen och han är så lycklig när han känner hur glad han gör mig. Springer och visar upp sig för stona, inte ett ljud men bara rörelserna gör att man känner hur snygg han tycker att han är! Hingstar är verkligen så speciella att sitta på! Sen har jag ju hon som är ett år äldre att rida på nu. 3,5 år! Har redan ridit henne ett år! Fina, fina lawish. Hon börjar också bli en riktigt fin liten häst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0