Ringrostig

Jag har glömt hur man gör det där med låtar nu nästan, men dom ligger här nere iaf.. Dock försöker jag komma på hur jag ska göra för att slippa skriva in dom varje dag.. Ja strunt samma ni får scrolla ner bara. Kul att folk hittat tillbaka iaf.. Och fort gick det.. Jaha jag har saknat er också;) förövrigt för er som undrar har jag haft en fantastiskt lyxig dag med min mamma på ciluette. Direkt efter det blev det träning och sen umgås med min älskling. Haft en hästledig dag, första på... Länge! Men nu längtar jag istället efter att få träffa min lilla prins dino. Jaja dags att krypa ner i badet igen och värma upp knäet lite (då slipper jag värken innan man ska sova, man får ju inte va dum liksom..) natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0