I can't break this spell that you lay on my heart..

Nu hamnade jag här igen, sitter hemma hos J.. Tänke faktiskt jag skulle vara snäll och städa medans han är på jobbet. Vilken snäll flickvän jag är ibland.. om jag nu gör det, det vet man liksom aldrig. Lite som ett lotteri detdär, för allt annat är väl roligare än städning liksom?
Vilket fall, jag funderar starkt på att ta upp dethär med bloggandet, men mest för musikens skull.. Men som sagt, det är lite som ett lotteri detdär, men vet aldrig säkert. Jag vet däremot att i min blogg väntar det minst tio låtar som bara längtar efter få att bli publicerade.. Kan ju vara så att dom blivit för gamla när dom väl kommer upp, ingen vet ;)
Jaja egentligen ville jag bara säga Grattis till min pappa som fyller (17/3) gubbe iår igen :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0