It ends right here..


Jag och min Iphone 4 har gjort slut, jag och apple har gjort slut.. och denna gången är det föralltid!
Tröttnat på alla extra kostnader som dom har, javisst det går att göra vissa olagliga saker för att komma undan detdär. Men allvarligt, ska det vara så? Plus att det gärna förstör telefonen..
Iphone och apple har blivit så stora och folk slutar helt plötsligt se på dom där extra kostnaderna, om strålningen som kommer från denna mobil, om att den faktiskt inte är så snabb längre om man jämför med mobilerna som kommer ut nu.. Den börjar förlora Iphone, 5:an måste dom göra något riktigt grymt med nu alltså..
Men det spelar ingen roll för jag har hittat en ny kärlek!

Samsung Galaxy s2 <3

Ingen som vill köpa en iphone 4 kanske?


Kommentarer
Postat av: Christian :)

Bra val där jag bröt oxå Apple familjen mot samsung galaxy note || :) grymt nöjd kommer inte gå tillbaka till iPhone på bra länge:) ps söt du är:)

2013-06-24 @ 02:50:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0