Dagens i-landsproblem för en styck Jenny..

Ni som inte förstod detta så var föregående inlägg direkt från hjärtat - fast från min kära pojkvän. Han verkar tycka om bloggar va?
Jag ska berätta en hemlighet för er, det är nämligen så att lilla jag sitter och smider planer...
I samband med att jag köpte min fina Dino så satt jag och "pluggade" stam, hingstar, ston jaa.. Ni vet allt såntdär som en vanlig människa aldrig skulle kunna bry sig om..
Men i hästvärlden spelar detta väldigt stor roll, jag fastnade för ett par stycken..
Detta var ju också i samband med att jag varit nere och jobbat hos Sandra sterntorp och Anderas jönsson och skadat mig (hade för mycket tid över) och det var också då jag träffade på den hingst som numera är en godkänd sådan, nämligen Bellagio (e. United ee. Krack C, jaa men ni ser ju..) eller Bliksem som han då hette. Han var en lite sådär halv vild hingst egentligen, men snygg så man inte kunde slita ögonen från han.. och vilka gångarter! Dessutom gillar jag nu när det är hingstar som är lite go i sådär...
Vilket fall har jag hittat den perfekta fölungen efter honom, som från mammans sida har en del av det tyska blodet jag alltid velat ha.. Nu är ju då frågan, ska jag ha eller ska jag inte köpa mig en unghingst till? och isåfall är Bellagio eller Dinos halvbror som är efter Faustinius (e. Fürst Heinrich..!!) som är den blivande stjärnan?!
Jag har lite att fundera på... Kanske blir det ingen alls, och kanske blir det en till.. Min mamma och pappa skulle strypa mig dock, men jag älskar er ändå ;)

Bellagio..

Faustinius..


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Självklart en till!

2011-07-14 @ 13:18:09
URL: http://kjarni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0