Think about home when you far away..

Jag är inte den som ger upp sådär jätte lätt, envishet äger jag en hel del..
Men just nu orkar jag verkligen ingenting, det är inte ens jag att beklaga mig i en blogg men nu har det gått så långt att jag faktiskt inte orkar...
Att ha ont utav precis allt, inte få sova, egentligen inte kunna göra något annat än jobba.. Vilket jag iochförsig tycker är kul, men att motivera sig på morgonen är inte alltid lätt..
Märker hur trött jag är, grining tillochmed och det är inte likt mig.. Ledsen för minsta lilla och ja.. Men likt förbaskat gör man alla dom sakerna som man vet att det blir värre av.. Snacka om dålig självdisciplin!!

Men nu ska jag ner och äta lite med en av personerna som gör allting lite lättare, sen rida och ta hand om min lilla tonåring, efter det blir det träna.. och så var det med min lugna och återhämtande dag.. Akupunkturen imorse kan ju slänga sig i väggen, nålarna med för den delen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0