Det man vet har man inte ont av..?

Hoppsan, nu har det gått sådär lång tid igen.. och jag vet att en del a er föräntar er ett argt inlägg om allt som inte går min väg just nu.. typ jobb, bil och ja... lite annat trams men så är inte fallet ha! Jobbet har jag kommit fram till att det var det bästa som kunde hända, och jag tänker inte snacka någon skit om företaget heller för den delen, det är inte ärt det ens.
Däremot min bil är jag fortfarande lite förbannad över, men men skönhetsfel, och jag säger ju att jag inte ska säga "jag har faktiskt aldrig..." eller "det var länge sedan..."
Sen är det en del trams som ligger och funderas på, men inget allarligt, jag känner mig nöjd med hur det ligger till just nu. Ligger just nu och äntar på att en film ska bli klar, efter det ska jag vara elak mot mitt knä igen tänkte jag..
Förövigt mitt knä, för er som inte förstod det så är det till salu än, eller byts bort mot i stort sett vilket annat knä som helst.
Jahaja, det är roligt att se att det fortfarande är inne folk här varje dag, inte förstått arför än bara för jag kan ju sitta inne på en av jordens mest tråkiga bloggar, men kan inte med och ta bort den för jag skrattar ganska gott när jag går tillbaka och läser ett par år, lustigt!
Jaja dags att kika film, yey!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du får "tärpa tej" o skriva oftare kram från Mamma

2011-02-25 @ 20:41:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0