Jag har inte glömt er jag lovar :)

Hej mina vänner..
Det var ett tag sen nu, alldeles för länge.. Men har inte direkt någon ork eller lust att skriva blogg längre.
Men just idag har jag extremt tråkigt och för en gångs skull är jag faktiskt lite nere..
Mitt förbaskade knä spökar nämligen igen och jag jobbar just nu för fullt, men idag gick det inte riktigt mer. Inte fått tag på David,(han som operera mitt knä..) än.. Men förhoppningsvis ringer han upp mig snart.. Jag blir så trött verkligen, när allt går så bra.. Jag har världens bästa jobb, men världens bästa chef och arbetskollegor och jag stor trivs verkligen så blir det såhär. Däremot håller knäet för att gå omkull med små galna hingstar och slängas hit och dit när jag rider helgalna hästar, men när jag ska gå och bygga nya butiken då säger det stop.
Jag tror dock att det blir bättre snart faktiskt, eller nej tro är fel ordval jag vet, för det måste liksom..
Ibland är livet lite orättvist faktiskt.. Men bit ihop eller bryt ihop, och bryter du ihop, gör det och kom igen!

Mer som är nytt då?

Håller på att greja i min egna fina lägenhet, eller pappa och mamma gör, jag jobbar mest.. Jobbar och umgås med en av de personer som betyder mest för mig nu. Jag har verkligen inget att klaga på egentligen, mitt liv är sådär superbra som det borde vara jämt, så gör en liten gammal skitsak att det skiter sig. Knäskador borde inte få existera, eller inte några skador eller sjukdommar heller för den delen.

Men medans jag ändå är hemma och tycker synd om mig själv så tänkte jag gå och bli apple-proffs.. Datanörd som jag är påväg att bli (och ett stolt sådant!)

Förövrigt öppnar världens bästa butik med världens bästa personal den 23 september, be there! :)


Kommentarer
Postat av: Johan

puss

2010-09-15 @ 16:08:49
Postat av: JennyM

<3

2010-09-21 @ 20:36:24
URL: http://jennymagnusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0