I think I gotta make you my next ex..


Akupunktur idag... Fint va?

Det finns två saker jag verkligen är rädd för.. Nålar och el, idag fick jag nålar i benet, som i sin tur kopplades el till! Ni kan ju tänka er hur lycklig jag var...

Vad har hänt de senaste dagarna då?
Förutom M:s födelsedags fest, fotodag med hästarna, uteritt med en modig J och lite trevligt sällskapande såhär på kvällarna.. Ja inte så mycket ni missat faktiskt, eller?

Födelsedags festen var väldigt lyckad, tack alla ni som gjorde den så bra. M verkade också vara ganska så nöjd!
Satt precis och lyssna på ett litet klipp från kvällen, haha..

Korten på hästarna har jag inte sett än men delar med mig när dom kommer!

Uteritten med J, jaa vart ska jag börja?
Du var duktig gubben, väldigt duktig.. Roligt hade jag!
Jag känner att jag inte riktigt har koll på bakkärran här... Hade behövt en backspegel Jenny..
Haha, så söt så..

Ja men det var väl allt va?
Jag och M har firat hennes födelsedag ikväll, tacos, sen hade jag köpt rulltårta som hon ville ha och blev ett litet ljus där i med. Får vi se om hennes önskning slår in haha, jag hoppas!


Kommentarer
Postat av: Emla

Men Akupunktur är ju underbart skönt och speciellt om man får lite el i nålarna med :D

2010-05-14 @ 13:26:57
URL: http://emeliecarlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0