Bara för att ni så gärna vill veta..

Bra kväll verkligen..
Världen går under!
Varför?
Jo för The Hills nya avsnitt går inte att se i "min region"... Så kikar på The after show istället.
Dagens I-landsproblem kan vi kanske kalla det, men ändå. Det är verkligen inte okej, ogillar MTV skarpt just nu (lägg märke till att jag inte skrev hata..)

Min dag då? Lika intressant för er som mina andra dagar för tillfället, stallet. Alla fyra hästar har gått idag, det lilla monstret har gått bra idag. Hon är fin, verkligen.. Tråkigt bara att hon inte är hundra procent ärlig, hon gör det jag ber henne om men vi kan jämföra det med att köra med en dålig handbroms.. Det går liksom, men det går inte så fort som man vill och defenitivt inte ärligt.
Hingsten var riktigt duktig med, han börjar bli fin! Tråkigt att han har lite jobbigt med alla ston nu men inte så konstigt..
Sulan hälsar på igen och hon fick ett mjukgörande pass idag bara, hon behövde det. Men det gick bra i slutet, tog en stund men tillslut släppte hon efter och började trampa på riktigt bra.
Inridningshästen ska sittas på första gången imorgon, önska mig lycka till..

Efter stallet blev det gymmet, dubbelpass idag som alla andra onsdagar ungefär..
Yoga/pilates och sen spinning eller activio. Mys!
Efteråt åkte jag hem till min käre vän, för att.. hmm rädda henne?! Ja det behövdes, ibland är det tur att du har mig med. Haha, I will say no more!


Tack igen :)


Kommentarer
Postat av: Emla

Nu har Wilmus åkt till killen och hon stor trivdes. Både god mat och killar överallt :D. Hoppas bara på att hon vill brunsta snart :).

2010-05-06 @ 20:43:45
URL: http://emeliecarlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0