And that's how it's done..

Se och lär mina kära läsare, eller nej för all del gör inte det..

Kom precis hem, eller tillbaka till M rättare sagt. Varit ute på en liten upptäcksfärd?! Mys..
Haft en super dag idag, tack vare A som hjälpte mig super mycket imorse. Så himla skönt, kom till stallet och det var bara rida kvar. Hann med att sola en stund innan det blev tillbaka stallet och fodra sen träna, bodypump tillochmed(!!!!) sen tillbaka till stallet för att ta in, hem, duscha och ja..
Never mind..

Förövrigt älskar jag livet just nu, känns som jag gjort det alldeles för länge nu.. Kanske kommer hända något snart? Jaja, då har jag iallafall haft några väldigt bra månader..

Nu är det dags att sova känner jag, måste orka upp i tid imorgon så jag orkar med all ridning och träning.. Ni vet det vanliga? Som sagt, Life's good :)

Detta skulle publicerats inatt, men eftersom jag och teknik just nu inte är vänner så :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0