Sunny day.

Vilken super fredag jag fick igår..
Blev en ridtur med den stora tösen och den "lilla" fick vila pga att hon skurit upp sitt sår igen. Tråkigt!
Efteråt blev det hem och greja lite innan jag fick mys-sällskap. Vi hade en riktig toppen kväll med godis och film som vi egentligen skulle sett. Men låg och pratade hela kvällen så vid två tiden kom vi fram till att det var bättre att sova kanske..
Båda skulle upp tidigt och träna idag med så..
Tack S för en superkväll, och bara så du vet så finns lilla Jenny alltid här för dig :)

Jag hade väldiga problem igår.. Massa nya hästar som vill komma in på träning.. Vad tusan ska jag göra? Jag skulle behöva ett stall med minst 10 boxar just nu..
En fin dressyrhäst för igångsättning, en storhäst för vidareutbildning, en häst som ska matchas till Breeders i höst som gått treårstest med bra resultat och dessutom visad av ingen mindre än Mattias Jansson. Den ska jag dessutom inte ta hem utan åka iväg och rida och träna med. För ingen annan än Sten Åstedt, gissa vem som kommer vara lycklig när dom träningarna kommer igång.
Sen kommer arabhingsten nästa vecka, dessutom har jag hittat två ponny hingstar jag fått till väldigt bra pris och köpa om jag har kvar dom som hingstar och sen visar dom.. Ja ni ser.. Men givetvis är det superkul!

Idag har jag hunnit med en hel del redan, tränat, solat och pysslat här hemma. Nu blir det stallet och greja sen ska jag iväg och ut en sväng ikväll. Vi ska hitta på bus idag ;)
Vi får se hur det slutar, blir dock nyktert för min del..
Men vi hörs senare vänner, eller imorgon.. Vem vet?!


Kommentarer
Postat av: becka

vem tror du vinner melodifestivalen ikväll?:D

2010-03-13 @ 15:52:54
URL: http://mynameisbeckaa.blogg.se/
Postat av: Johanna

Visst är det härligt med sol?

2010-03-13 @ 15:53:12
URL: http://hannahsworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0