Götlaborg.

Jag har uppdaterat er lite dåligt senaste dagarna..
Men jag har haft annat för mig helt enkelt..

Gick upp tidigt idag för att greja i stallet och göra klart allt (förutom ridningen) tills jag skulle åka. Börjar bli bra på dethär nu, två timmar tog det bara.. Inte fy skam?!

Nu ska jag hoppa in i duschen för om ca en timma ska jag plocka upp mitt sällskap som varit så snäll att erbjuda sig följa med till Göteborg och Sahlgrenska. Vi ska på hemligt uppdrag där.. Men jag har iallafall väntat på denna tiden länge nu tycker jag! Endast två år, en månad och 5 dagar.. Men vem räknar?
Jag är lite smått nervös dessutom..

Jaja vi hörs väl kanske senare, Puss!


Vackra Djina..
(Tyvär förstör jag kortet lite.. Men jag bjuder på det, så nej jag sitter inte så med händerna jämt..)


Kommentarer
Postat av: Emla

Johooo det gör du visst och du sliter och drar som bara den också hälsar Wilma. tror hon tycker du är lite jobbig som vill att hon ska jobba och överdriver liiiite granna ;)

2010-03-11 @ 08:57:20
URL: http://emeliecarlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0