Teenage love.

Vilken dag det har varit, sjukgymnastiken imorse kan vi ju diskutera hur den gick. Jag blir så frustrerad när mitt knä inte gör som jag vill...
Efteråt åkte jag och köpte tårta, en viss lillebror gick ju ur skolan idag.. Väl hemma kom jag på att han inte kommer hem fören på måndag, bra tänkt där Jenny!

Tog med mig tårtan till stallet istället och där åt vi upp den alla fyra istället, kanske lika bra det..

Vet ni vad jag gjort idag? Första gången sen, nu måste jag tänka... 18 November 2007 (för att vara exakt, ska vi ta klockslag med? Nehe okej..) jag har hoppat! HOPPAT! Med hästen alltså, jag blev tvungen att prova hoppa in ponny hingsten och jösses vad bra det gick, och jösses vad roligt det var. Sist jag hoppade hade jag med mig en blå rosett hem ihop med min Goodie, lite sorgligt nästan för jag misstänkte att det kunde vara en av våra sista tävlingar för bara några dagar efter skulle jag operera min krossade hand. Det blev våran sista tävling.. kanske..

Jaja, efter King blev det en sväng på Latina (e. Rubinrot) bara sen var jag klar för dagen. Nästan iaf..

Nu ikväll fastnade jag här hemma framför tv:n och 17 Again jag har sett den massvis med gånger, men kan inte hjälpa att jag blir lite mer kär för varje gång.. Det är nog ungefär som alla andra känner för Robert Pattinson or whatever his name is.. Zac Efron i just den filmen är näst intill min drömkille i verkliga livet, jag ska inte skriva varför för det kommer väl bara börja spekuleras.. Men så är det iaf..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0