It plays out so different in my dream, things ain't always what they seem.

Vilken röra..

Varit sjukt dålig nu någon dag.. Feber, ont i halsen och tillochmed huvudvärk.. Who's the gulity one? Kanske bara är lite känsliga som vanligt.. Mycket möjligt, eller?

Jag har iallafall inte orkat göra sådär jätte mycket senaste dagarna, eller ja, jag har väl gjort något trots allt. Men.. ja..
Idag gick jag upp tidigt som vanligt, bet ihop och åkte från stan hem för att byta hem och sen hämta L (min räddande ängel idag kan jag lova). Vi åkte till stallet och körde igång med ridningen, men jag har verkligen ingen ork. Inte konstigt att jag kännt mig ganska off senaste dagarna.. Att en rida lätt var en kraftansträngning, som tur var så hjälpte L mig med dom andra hästarna så jag är redan hemma och sitter i min morgonrock och tycker sjukligt synd om mig själv. Det blir en lugn kväll idag också alltså..

Imorgon ska jag visa hästar och grejer igen, tur att L ska med och hjälpa mig igen för A är bortrest, vilket hon absolut förtjänat. Men en annan är ju lite smått desperat efter lite extra hjälp just denna helgen.. Just det, träningar på kvällen där sen med..

Jaja, satt här och skrev världens inlägg nu men vi tar bort det, raderar och ser fram emot vad som komma skall :)

Kommentarer
Postat av: Tina

Fin blogg!



Frågestund i min blogg

2010-06-20 @ 14:21:10
URL: http://turningkaos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0