I found heaven on earth..

Det finns någon som verkligen gillar att påminna mig om sin existens.. och ärligt? Jag är trött på dig..
Jag har suttit och funderat på en sak som jag och en mycket kär vän till mig pratat om för en stund sen (du är bäst..) men vad tjänar folk på att vara otrogna mot varandra? Jag kommer aldrig säga att jag är världens mest perfekta vän/flickvän men tycker jag om någon på riktigt så skulle jag aldrig kunna vara otrogen eller gå bakom ryggen på den personen, usch vad jobbigt..

Jaja det var väl ungefär det jag hade och säga då..

Eller?

Nej men jag har haft en bra dag, träffat dom flesta av mina "nya" kusiner som jag inte visste fanns till fören för 5 år sen. Jag har aldrig träffat dom pga avståndet, men idag fick jag träffa nästan alla.. Som om inte jag hade nog med kusiner liksom? Haha nej men verkligen inte det var jätte kul att träffa dom faktiskt och vet ni? Jag älskar dialekter, speciellt norrlänska..

Dessutom bjöd mamma på Pavlova idag och då kan ni ju gissa vem som var lycklig (världens godaste tårta) men det är lustigt detdär... En annan får ju fjäska och fjäska för att ens få pavlova till sin födelsedag, neeee den tar så lång tid och göra... men när man får fint besök från norrland, så vips står den där.. Jag har laddat i flera dagar för att få äta en bit.. Mums!
Tack Pia som introducerat oss för varandra, utan dina goda tårtor i stallet hade jag nog aldrig fått smaka på detta mästerbakverk..

Nu ska jag sova, men först lite bilder som jag fick idag från Greenday konserten, som vi har väntat huh?!

Vilket jäkelshumör jag är på idag, tur att jag sover ensam hemma i min säng idag.. anyway..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0