How can I ever trust you again?

Åh jag är så lycklig..

Min dag i stallet blev förstörd efter att King trängde in mitt skade ben i ett träd.. Aj!
Men åkte hem och vilade en stund och sen gick jag och lillebror ner till Godisladan (ja det heter så..) och köpte glass.. Mycket snack i dendär lilla skitungen, men jag älskar honom :)

Efteråt var det en stunds vila för att sen bli väckt av ett samtal från ett nummer jag inte hade, men det är ju ganska vanligt nu.. Med tanke på att jag inte har nästan några nummer kvar på telefonen jag har nu.. Så nu vet ni, därför jag hör av mig lite dåligt för tillfället.Dags att ringa då kanske?

Jaja vilket fall, det var från Jönköping och jag gick vidare, i dendär hemliga grejen jag pratade om. Jag lovar att berätta när jag grejat sista steget. Fasen vad glad jag är! Det går bra nu..
Måste ringa V nu och kolla om dom ringt och pratat med honom..

Nu ska jag duscha, sen stallet och sen får vi se.. Fotboll kanske, eller?;)


That's my happy face.. Bjuder på den :)


Kommentarer
Postat av: Amy

Ja, du har definitivt världens mysigaste, roligaste och sötaste bror (bröder)!

Tänk vilken lycka lite glass kan skapa..

2010-06-19 @ 11:15:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0