Could I be that one?

Jag tänker inte säga att jag är ledsen igen för att jag inte uppdaterat.. Det är jag nämligen inte, jag har haft annat för mig faktiskt och inte varit hemma och sådär. Jag är hemma en snabbis bara för att packa den lite större väskan och åka till Turkiet inatt redan..

Det ska bli väldigt skönt faktiskt, jag behöver komma iväg lite och fundera över mitt liv eller något.. Okej kanske inte, men det lät ju bra.. Eller?

Jag kommer iallafall vara borta en vecka och jag får ju passa på för mina semestrar lär ju bli mer sällan snart då min lilla hingst börjar växa till sig på alla håll och kanter. Blir inte lätt att bara lämna bort en sådan sen..

Jaja vilket fall, ville bara gå in och skriva lite så ni inte undrar vart jag är.. Kanske inte blir jätte mycket uppdatering nu på en vecka. Blir om jag har väldigt tråkigt någon dag kanske, eller bara kanske behöver komma bort från all sol och bad (och ja.. ska inte säga vad jag tänkte mer... turkiet kan säkert vara trevligt..)
Om vi inte ses igen, med tanke på att flygplan faktiskt kan störta.. Så vet ni alla vilka som är lite mer speciella än andra ;)

Jag kommer sakna er.. Vissa mer, andra mindre.. Men ha en super vecka och ta det lugnt ikväll.. Eller nej gör inte det. Men simma lugnt!


Kommentarer
Postat av: LOVE

SAKNAR DIG TOKIGT MYCKET ÄNGLAMI & DU FÅR BASKEMIG INTE SKRIVA SÅNT DUMT OM ATT PLAN KAN STÖRTA :/ JAG BLIR JU BARA OROLIG DÅ!



VI MÅSTE SES FORTAST MÖJLIGT NÄR DU LANDAT PÅ SVENSK MARK IGEN ANNARS GÅR JAG UNDER FÖR TUSAN!



MASSA KÄRLEK TILL DIG.

// DIN ISSAH

2010-07-10 @ 19:11:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0