You're just full of sh*t..

Jag ska sova nu, imorgon ska jag ta mig i kragen. Men först måste jag verkligen få sova ordentligt!

Satt och kollade runt lite som jag gillar att göra här på datorn emellanåt, och såg något jag inte alls tyckte om. Fick reda på en del saker med som jag bara inte orkar bry mig om mer.. Eller jag gör ju det, fram tills nu, för du tror att jag inte skulle få reda på hur det egentligen ligger till. Vad var detta 5:te, 10:onde snesteget? Hoppsan, nu har jag nämt det och precis just nu så släpper jag det och går vidare. Jag släpper också dig, jag vill inte ha en vän som du.. Jag har bättre saker och lägga min tid och energi på och defenitivt bättre vänner!
Tack, nu har jag fått avreagera mig.. Kanske ska fortsätta när jag ändå är igång att ta upp helt oväsentliga saker...

Gick in på bloggportalen innan och såg till förskräckelse att åtta av dom mest sökta termerna innehåller 3 av dom något med Kissie. Men alltså, ge er nu... Detta är bara en ung liten flicka som ropar efter uppmärksamhet, sen att hon blivit sveriges största blogg är ju kul för henne.. Men att folk går in och söker på Kissies privata blogg (som förövrigt inte alls kommit ut, då hon har den skyddad så endast hon kommer kunna läsa den själv.. PR-trick?!) och Kissie oskuld... Haha vad vill folk veta? Att hon älskar att skapa rubriker. Man ska dock inte underskatta henne, för helt blåst är dock denna jänta inte. Nej nej, hur man skaffar sig läsare är något av hennes specialité, undra om hon kan något mer?

Hoppsan...


Grodor.. Kan inte hjälpas, nu har jag verkligen fått avreagera mig :) Tror det är dags att sova nu, eller vad tror ni? Klockan är alldeles för mycket för att vara uppe på en söndagkväll som denna, varit mycket senaste tiden med. Av vad? Mycket av mycket helt enkelt bara. Hörs imorgon, sov gott vänner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0