What a night.

Haha jag lever people...
Tro det eller ej, en utekväll i halmstad kan jag nu stryka från have-to-do listan. Nu får det bli Örebro nästa gång, det har jag längtat efter länge...

Jaja hade grymt kul igår faktiskt! Riktigt bra kväll, vi kom ner till halmstad mycket senare än vad vi trodde från början dock. Men så är det ju alltid, vi kom ju ner iallafall?!
Vi satte igång och förfestade med lite pojkar som var hemskt trevlig. Spelade Wii och hade trevligt.. Jag var såklart grym, som alltid menar jag..
Efter ett par timmar åkte vi taxin till stan, eller ja.. Vi åkte en sväng iallafall! Bara så ni vet så kostar det 2000 med taxi till Borås, men "vid sidan om" kan man få kompis-pris...
Jaja, vi gick in på något ställe, efter att jag och Martina bevisat att vi minsann kommer in på Harrys i Halmstad där det tydligen var 25 igår. Vi gick rätt in... och rätt ut igen.. Kul ställe...

Sen gick vi vidare till något ställe som kallades, gasten kanske? Där var vi inte länge alls.. Provade istället ett nytt ställe som hette Mårtenssons tror jag. Där va det kul! Kan väl helt enkelt säga att vi gått igenom de flesta uteställen i halmstad nu eller? Ja så gott som iaf!
När det stängde gick jag och M med D hem och skulle sova, ja men visst! Det gick ju bra, somnade väl vid 5 tiden kanske? Jag på soffan då givetvis, i min ensamhet haha..
Ja det var en helt oförglömlig kväll igår iallafall, riktigt roligt hade jag! Men nu ska jag åka till stallet en sväng innan det bär av till gymmet. Det är dags nu faktiskt. Nu blir det lugnt ett par dagar här framöver.

Förövrigt är det ju väldigt roligt att folk i halmstad faktiskt läser min blogg, haha jag avskyr när folk säger mitt namn när jag ska presentera mig... Dock trevliga bloggläsare så det va lugnt! ;)

Hörs sen. Kram


Dream team


Kommentarer
Postat av: Patric

Gastons... inte Gasten ;)

2010-01-03 @ 14:37:31
Postat av: JennyM

Äsch detaljer Patric ;)

2010-01-03 @ 14:51:19
URL: http://jennymagnusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0