This is it.

Klockan är redan halv sju och jag måste verkligen börja göra mig iordning tror jag. Eller egentligen inte, men jag vet precis hur jag fungerar så jo.. Jag har jättebråttom!
Ensam hemma och grejer är jag med, kanske ska styra ihop världens största fest lite snabbt. Nej ni kan andas ut mamma och pappa, jag ska inte ens vara hemma.
Imorses blev det träning och sen lunch på café viskan med mamma, dom har verkligen världens godaste sallad. Älskar att äta där. Sen åkte jag raka vägen hem och till stallet för att pyssla om min lilla pålle. Vi gick en sväng i snön med Rebecka och Moa som sällskap, och snöhunden Ollie då. Helt hopplös den hunden, märks att hin inte tränas lika hårt som innan.. Eller just det har hon någonsin varit lydig mot mig? Nej kanske inte..

Ska iallafall med K till Xoy ikväll tror jag, funderade lite på viva med men vet inte om det är öppet ens. Jaja det skulle ändå väldigt mycket folk till xoy så det kan nog bli kul. Vi får se.. Kul att umgås lite med K iallfall! :)
Hörs sen vänner, dags att äta lite kvällsmat iallafall.


Kommentarer
Postat av: maja

TÄVLING PÅ BLOGGEN !

2010-01-05 @ 22:08:01
URL: http://majjastenberg.blogg.se/
Postat av: sannapuss

söt vovve (:

2010-01-06 @ 10:27:03
URL: http://ssannassuomela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0