That's the way it is.

Godmorgon mina vänner.
Eller är det fortfarande morgon? snart lunch ju?
Jaja men ni förstår iallafall, för mig är det tidig morgon..

Blev inte riktigt som jag hade planerat igårkväll, åkte till stan, eller Trandared för att vara lite sällskap.. Blev film, varma mackor och Piggelin glass. Inte helt fel det!
Kom hem nu för en stund sen, hade tänkt ligga kvar och sova men jag blev lite för pigg och oftast blir man bara tröttare av att sova en timma eller två till så jag åkte och gjorde lite sådanna där måste-grejer. Alla sådanna saker är alltid lika tråkigt, hur kommer det sig egentligen?

Jaja jag har fått ett mail från en person (vilket dock inte är första) som undrar varför jag blivit så hemlighets full igen, med personer jag umgås med och sådär.
Jag kan verkligen inte skriva allt i min blogg har jag märkt. Det är för mycket folk som läser den som jag inte känner. Om bara mina närmaste vänner hade läst den hade jag ju inte brytt mig för fem öre. Jag vill ju kunna berätta allt, det är ju därför jag startat bloggen.. Delvis..
Sen har aldrig mina vänner bett om att få vara personer som jag skriver i bloggen om, dom har aldrig bett om att jag ska berätta allt. Även om jag vet att många inte bryr sig, men ibland "skadar" det uppenbarligen dom och det är inte min tanke. Så det är tyvär såhär jag måste göra nu, tycker det är lika tråkigt men jag tror ni överlever :)

Nu ska jag försöka vakna till och åka till stallet, sen blir det träning.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0