Te amo.

Yes jag är uppe i hyffsad tid..
Men jag blev tvungen, blev ingen poweryoga pga min hosta. Sen var jag riktigt trött vid halv sex när jag måste gå upp för att hinna in till gymmet i tid.
Men men, nu ska jag in till stan och fixa litegrann, ska först käka sushi med världens bästa mamma och världens goaste Carina. Kommer bli mysigt, dock är jag inte överförtjust i sushi man kanske kan ändra på det idag. Jag hoppas det iallafall!
Sen tänkte jag gå och fixa mina bryn på Bond studio, hos Åse som alltid. Var ett tag sen nu, eller någon månad sen och fick ju ett presentkort att göra det i julklapp som jag kan uttnyttja. Perfekt!
Men nu är det dags att skynda sig så dom slipper vänta på mig, hörs senare vänner. Kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0