Nu är det mycket..

Jag är vaken, ingen sjukgymnastik idag heller.. Idag är min förkyldning riktigt dålig, f*n!
Men har massa att göra..
Ska först ner och göra iordning mig en smoothie, efter det ska jag nog försöka fixa klart stallet i tid för en gångs skull! Pyssla med Dino och sådär, han har fortfarande lite promenad-vila. Mest för att han inte ska trötta, han verkar ju trots allt tycka det är ganska kul nu.. Let's keep it that way..
Sen blir det hem (Läs inte: Åka och träna om jag känner mig själv rätt, bara gym idag dock.. så jag håller igång framförallt mina benmuskler...) och ehmm.. duscha såklart, göra mig iordning och sen köra mina kära föäldrar med kompisar till Brasseriet. Dom ska iväg på lite kvällsäventyr, vilket dom förtjänar.
Vad jag själv ska hitta på ikväll är hemligt tillsvidare :)
Hörs sen, dags att börja greja..
xox


Dino med sina favoriter till vänner (och mamma..)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0