Natti natti.


Godkväll mina vänner.
Jag har verkligen varit off idag, främst gentemot alla som känner mig kanske snäppet bättre än folk som läser min blogg. Jag tar inte bloggledig längre, jag tar hellre mobil-ledigt för det är ett riktigt stress moment. Jag pratar alldeles för mycket i telefon, och det är väldigt skönt att bara lägga ifrån sig den och inte bry sig om den på hela kvällen. Dessutom blev jag på lite dåligt humör efter ett samtal. Men som ni vet så är mina utbrott över på ca 2 sekunder. En egenskap jag faktiskt tycker om hos mig själv, ja man får säga sådant!
Vilket fall, det jag egentligen ville säga är att jag ska försöka sova nu tror jag och jag hoppas ni sover så gott eller iallafall kommer göra det. Jag ska egentligen upp om några timmar bara och springa iväg till sjukgymnasten. Men det är ju helt uteslutet, hoppas istället på att jag kan träna på gymmet i helgen.
Jag och pappa var föresten ute på en mysig promenad i mörkret innan med hunden och lilla hästen, även om det är ganska kallt ute så är det himla fint och uppfriskande. Kände mig tusen gånger piggare efter det..
Jaja, ska sluta tjata nu.. Dags att sova, Kram på er.

Ps. Om ni undrar vad jag önskar mig på min 22årsdag på måndag så ska jag göra en väldigt utförlig lista till er imorgon.. Ds.


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad tycks om min nya design? :)

2010-01-08 @ 01:51:16
URL: http://sih.blogg.se/
Postat av: Olivia Lindström

Jag har en utlottning i min blogg som gäller en Face Cleaning Gel från Apivita. Jag hoppas att du vill vara med, det är helt gratis!



http://olivialindstrom.wordpress.com/2010/01/03/utlottning/



/Olivia Lindström - En blogg om skönhet

2010-01-08 @ 01:52:46
URL: http://olivialindstrom.wordpress.com
Postat av: lisa!

håller med om att mobilen är ett riktigt stressmoment. jag får ångest när jag hör den ibland!

2010-01-09 @ 17:57:33
URL: http://llisahedman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0