Mysdag.

Många det var som hittat hit idag trots att jag inte ens suttit vid datorn eller uppdaterat bloggen då heller för den delen. Trevligt!
Men jag har tagit en såndär datorfri förmiddag och legat i soffan och tittat på The Hills..
Mycket mysigt, utan telefon då med givetvis.. Ska det va, så ska det va! Dessutom mådde jag inge vidare imorse, men mycket bättre nu igen. Väldans vad det svänger denna förkyldningen..
Precis kommit hem från stallet en sväng, varit och pysslat om Dino lite, borstat och sådär. Övat på att stå still - uppbunden (vilket börjar gå riktigt bra nu), flytta sig när matte ber honom, lyfta hovar (som också går riktigt bra!), inte äta upp borstarna eller matte för den delen när det ska borstas (detta går mindra bra..:)) tillochmed provat att använda lite pälsglans på honom, mest för att matte avskyr att alla hästar alltid är livrädda när man sprutar vatten, pälsglans eller vad det nu kan tänkas vara på dom. Min 8 månader gamla häst skötte sig bättre än min förra, endast 11 år äldre vilde..
Jaja vilket fall, så nu sitter jag här hemma och funderar på min kväll. Har ett väldigt bra alternativ som jag tror det blir faktiskt. Utgång på ingång.. Vi får se hur länge jag stannar ute.
Hörs sen vänner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0