Min dag.

För det är min födelsedag, hurra hurra hurra...
Yes it is..

Tusen tack alla underbara människor för alla grattis hälsningar, min inkorg på telefonen har blivit full sisådär 50 ggr, nej men nästan.. Alla söta samtal, men också alla hälsningar på facebook. (även om jag tycker facebook är det mest opersonliga man kan komma på.. govetvis beroende på hur bra man känner en person då!) Men tusen tack iallafall! Ni är bäst!

Jag har spenderat min dag på bästa sätt, gick upp tidigt. Låg i soffan en stund innan jag åkte upp till stallet och pysslade. Jag, Rebecka, Dino, Tappi och Nellie gick sen en lååång promenad runt hela öndered och igenom sjömarken. Mysigt! Första gången dino varit i samhället och vandrat, givetvis skötte han sig utmärkt.
När vi kom hem ville vi släppa ihop dom eftersom vi tänkt göra det ett tag. Paddocken i den djupa snön och massa kort = inga problem, för dino iallafall som har lite längre ben.
Sen ut i stora hagen ihop med Moa och Kjarni, det gick bra fram tills att min Dressyrhingst fick för sig att han ska satsa på karriär som hopphingst istället.. Över stacketet vilket resulterade i en sur matte.. grajade en stund med trådar och stacket och ja-- nu är jag här, hemma i värmen. Alldeles lagom till att solen går ner och det är dags för middag och tårta igen.
Hörs senare, kramar


Kommentarer
Postat av: Timmie

GRATTIS! Låter som en bra dag. trots en hoppande dressyrhingst haha!



=0)

2010-01-11 @ 18:00:16
URL: http://melanozz.blogg.se/
Postat av: sanna

Grattis! :)

2010-01-11 @ 22:45:58
URL: http://sanla.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0