Lite kul är det allt.

Haha jag surfade runt lite i dom större bloggarna här i sverige, eller nu överdriver jag för lite.. Största menar jag då, insåg att förutom all onödig skit dom skriver om (precis som jag.. haha) så har en "kär vän" till mig verkligen lämnat sina spår på en av tjejerna där. En av dom värsta tillochmed.. Jag vet inte om jag ska hylla dig eller vad för lite roligt är det ju trots allt, jag tror bestämt hon mött sin över man. Med tanke på att hon verkar falla dit igen? Du har någon konstig inverkan på oss tjejer ;)

Kommentarer
Postat av: ida

svar: Okej vad bra då. då får vi tacka pajen:P

Jag mår väl ok lite utråkad bara:/..

2010-01-09 @ 20:00:01
URL: http://larvvig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0