Jaha?

Sitter och tänker på lite roliga saker som sas igår...


Du rör dig helt galet bra, inte illa för att va blondin...

Haha what? skulle detdär va ett raggningsförsök eller?

Vet du vem du är lik? DARIN, visst är han det?
Ja, men han är ju söt..?
Ehmm.. Ja just det.. du är ju snygg..

Vad gör man inte?

Ni andra får ha en bra kväll, men du kommer bli lite särbehandlad.. jag hör av mig..

Yees me like...


Du är helt.. helt.. alltså det är sjukt..
...Underbart snygg? Jo tack jag vet...

Haha, sup mig snygg?

Vem ska jag säga att det är ifrån då?
*försöker komma på vad han hette utan att tjuvkika..*
ehm... DARIN, då vet jag...


Var har du gjort av min ros?
Ehmm........ Jag gav den till en himla söt tjej och hälsade från dig..
Du kommer inte ens ihåg vad jag heter?!
Jo man, same as always... Hassan!


När jag tänker tillbaka så hade jag väldigt roligt..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0