It's so yesterday..

Folk tror inte på att dom pratar med mig när dom ringer, är det illa då?
Jag är lite hes och lite förkyld okej? Ni får ju lita på mig...
Lilla Jenny skulle ju aldrig ljuga ellerhur?!

Allt känns så himla bra just nu, jag vet inte ens varför.. Eller okej, där ljög jag nästan direkt, det vet jag faktiskt.. Men jag är just nu väldigt nöjd med min tillvaro. Det är jag dock för det mesta men, just nu är det extra bra. Jag lyckas nästan alltid omvandla negativa saker till något positivt på några få minuter. Det är ungefär som när jag blir sur, vilket varar ungefär 2 min sen kan jag inte hålla mig för skratt nästan..
Men vet ni?
Jag ska åka och hämta min bil nu.. sen blir det en promenad med min fina häst. Kanske skulle få lite sällskap av J med, snäll han är!
Ut i mörkret och snön bara, lika bra det.. Behöver en promenix kan jag lova!
Hörs sen.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0