It´s better to live then love you.

Hej mina vänner, lång dag utan någon som helst uppdatering. Men ska försöka ta igen mig nu.. Jag har sovit i stort sett hela dagen, eller ja, iallafall bara legat i sängen och myst..
Gårdagen bestod av lite trevligt besök på kvällen, jag gillar ju inte att vara ensam hemma när det är mörkt. Haha.. Gjorde mig iordning för kvällen och åkte in till stan för att hämta upp K. Vi åkte direkt till Xoy, redan vid 11-tiden då det faktiskt var riktigt mycket folk ute. Var inne en stund, träffa lite söta vänner, dansade och hade allmänt roligt. K skulle röka och lyckades på något vänster klämma sig i fingret så det sprutade blod, stackarn! Hon klarar inte blod heller så svimfärdig eller väldigt full? Ja, på 1,5 öl var hon knappast full så.. Vi bestämde oss för att åka hem iallafall, och tur var väl det, för vid ungefär denna tiden började jag må riktigt, riktigt dåligt. När jag äntligen kom hem mådde jag pyton. Men en trevlig pratstund fick mig på andra tankar, och fick också min dundermedicin att börja värka. Somnade väl tillslut och vaknade av att min hals kändes... svullen, minst sagt!
Lite bättre nu iaf, men vet inte om jag orkar göra något speciellt vettigt idag. Vill dock upp till stallet och gå ut med min underbart fina häst. Som förövrigt jag fick veta igår, att AnnSofie (som rider Dinos pappa, Damino - Bruksprovsvinnaren 2009) sagt att han var mest lik sin pappa av alla hans föl iår. Och han fick ju ett par stycken om vi säger så! Tänk om jag kunde få en hingst som var iallafall hälften så snygg som sin pappa, då blir jag lycklig!


Förövrigt så fyller jag år om några dagar. Eller på måndag för att vara exakt, 22 hela år?! Vart har dom åren tagit vägen liksom? Jaja, mamma håller just nu på att förbereda för lite kalas i helgen och hon ska göra min favorit tårta, Pavlova! Finns inget bättre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0