I'm gonna have some fun.

Nu är jag hemma igen.. Hunnit med nästan allt jag velat göra, dessutom har jag världens motivation till att storstäda nu. Det enda jag inte hunnit göra. Hann dock aldrig träffa L heller för han körde fel väg, inte helt ovanligt och blev för sen.. Klant! Men det är en dag imorgon också..
Jag träffade först A i stan, vi tog en fika på Café Viskan. Mysigt!
Sen blev det träning tillsammans med A som börjar på Studio aktiv nu, eller hon har tagit en provvecka nu. Men förhoppningsvis börjar hon där nu med. Jätte roligt, ännu roligare att träna med lite vänner. Vi körde iaf 45 min Core vilket var som vanligt väldigt jobbigt. Mycket folk det är på gymmet nu förövrigt, tror att hälften tröttnat om en månad ungefär!
Vilket fall, efter körde vi lite kondition också, då jag hade lite för mycket energi över. Skönt! Dessutom känns förkyldningen ganska bra nu. Imorse var den verkligen ingen hit...
Jaja direkt efter träningen blev det stallet till min sötnos, han är verkligen världens mysigaste. Varje gång man kommer till stallet så kommer han fram till staketet och ska "prata" lite (fjäska).. Kom hem nu för en stund sen, tänt alla mina hundra ljus och nu ska här städas!
Hörs sen, Kram


Kommentarer
Postat av: saandraa

sexig klänning ;)

2010-01-19 @ 10:47:02
URL: http://apsatss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0