I never felt like this before.

Nu är jag hemma igen mina vänner, eller varit det en stund. Men det bara ringer och håller på hela tiden så jag hinner inte skriva något. Ett ord i taget ungefär..

Jag hade jätte mysigt med mamma och Carina på Eest innan, kom fram en kille till mig..

Okänd: Du har lite dåliga nyper du...
J: Ehm mjoo lite, men jag jobbar på det som du kanske ser..
Okänd: Ja men det är bra det....

Säger man så till en vilt främmande människa? Hade jag velat göra det lite pinsamt för honom hade jag sagt lite surt att vissa har ju stelopererade händer så inte alltid så lätt.. Men kanske hade blivit ett pinsamt ögonblick för mig istället! Haha...

Jag fortsatte sen en sväng på stan tillsammans med C, mycket trevligt. Jag fick äntligen köpt den söta tröjan jag velat ha från H&M. Såg att en av sveriges största bloggare hade lagt ut den igår. Tänkte att det var dags att skynda sig då med tanke på att dom brukar ta slut då. Fanns en kvar i min storlek sen var det 48 eller något. Jag som hade kollat ut den här för länge sen blev ganska lättad.. Jätte söt är den iaf!
Lite annat smått och gott blev det med.. Lite parkeringsböter och sådär med! Sånt gillar vi ju?! Jag menar, det är ju inte mitt problem att parkeringslisan måste haft en sjukt dålig dag.. Jag ska då inte betala ett öre, det kan jag lova. På måndag blir det till att ringa till dom och fråga vad dom håller på med..

Jaja stallet en sväng och nu är jag här...
Ska göra mig iordning för snart ska jag åka till bästa staden i sverige, nämligen Göteborg.
Vi blir nog några stycken nu ändå, ska bli sjukt roligt. Fira min födelsedag lite! Hörs om en stund vänner, ska hoppa in i duschen. kram




Kommentarer
Postat av: Anna

Jo, det är jag som fotat alla bilder i min blogg. Jag älskar att fotografera.

Mvh Anna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0