I don't see how something good could come from loving you..

Kvälssmatdags nu vänner.. För er som inte redan ätit då, dock ska man ju inte äta efter kl 19 helst. Men vem bryr sig om det egentligen?
Jaja jag och Rebecka var på granngården innan och skulle köpa hästmat. Jag som har en häst köpte tre säckar och R som har tre hästar köpte en, plus en hink med multivitaminer då.. Men vad händer liksom? Jag gillar inte alltid hästar... Men tänkte jag ska börja prova lusern-hack på min pålle så han verkligen får i sig rätt mängd grovfoder. För er som undrar då.. Vill ju inte stå med en mager liten hingst till sommaren liksom..
Jaja sen helt plötsligt började andra saker slinka med också, helt hopplösa äv vi! :) R berättade även om Hööks rea (vilket var ungefär ingenting..) vi bestämde oss för att åak dit och enbart titta..
Ja ni kan ju gissa hur det slutade, gjorde dock ett såntdär köp som jag borde gjort för länge sen.. En ny hjälm! Gjorde dessutom ett sådant måste-verkligen-inte köp, ett pannband med bling bling, fejkade swarowskikristaller då mitt schumacher pannband med äkte fina kristaller är alldeles för stort. Men han ska få ett nytt fint sen när han slutar växa..

Jaja nog om hästarna, efter vi lämnat av allt i stallet så åkte jag hem och bytte om och styrde bilen mot stan och solariet, jag behövde det! M med tydligen.. haha..
Sen blev det gymmet en sväng med, bra avslut på kvällen.. Tror ju jag, jo men visst! M ringde och fråga om jag skulle följa med han och hans kompis, vad dom nu ska hitta på?! Jag vet inte.. Men klart jag vill göra det, så in i duschen nu så hörs vi imorgon. Pigga och glada!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0