There is nothing wrong with you, just keep on loving me..

Jag vet inte i vilken ändå jag ska börja, eller i vilken ände jag ska sluta..

Jag har skrivit om denhär texten nu sjuttioelva gånger, jag vet inte om jag är redo att dela med mig i bloggen igen. Jag vet hur det gick sist, det var inget smart beslut. Denna gången är det dock väldigt annorlunda.. Ibland önskar jag att min blogg bara lästes av folk som inte har en aning om vem jag är, kanske får starta en till? Jösses vad jag skulle berätta hemligheter, undrar hur mycket annorlunda syn ni hade fått på mig då.. Om alla visste allt om mig, men ändå ingenting med tanke på att identiteten är okänd. Haha jag vet precis vad jag hade skrivit om!

Jag väljer att inte dela med mig denna gången, men jag kan säga som såhär.. Jag hoppas att tanke förenar sig med resten av kroppen.. eller tvärtom..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0