2010..

Nytt år och nya möjligheter brukar man väl säga va?
Jag tror att mitt år 2010 kommer bli riktigt bra, känner det på mig! Nu är det alltså dags att lägg 09 bakom sig, med allt vad det innebär.

Jag är iallafall vaken och mår toppen bra, bortsett från att min förkyldning verkar ha tagit fart igen.. Vad hände igår då?
Det började med att Sofia och Sofie kom hit, vi satt och pratade och jag sminkade dom och så. Himla fina blev dom, men dom är redan det innan så inte så svårt för mig då.
Vi plockade upp Tina och robin, handlade och åkte till Madde för att börja göra iordning lite mat. Jätte mysigt hade jag iallafall!
Taxin hämtade upp oss vid tio tiden och då åkte vi till Trandared, där dom hade hyrt en lokal. Inte riktigt några man kände en del av oss ville vidare. Från det att vi satte foten i taxin, så drog det igång. Min och Maddes skämtsamma beteende, men jösses vad kul vi hade. Taxichaffören var förövrigt 26 år, från Borås, galet snygg och darin look-a-like haha.. not! Väl i stan gick vi till vimmel, där fick vi vända vilket va väldans tur för det verka inte kul alls där! Sen tonic, där det inte va en människa, men jag och Madde ville slå på stort, sagt och gjort.. Grand here we come! Mycket folk här iallafall! Mest äldre men, kan ju vara kul det med. Vi missade dock tolvslaget...
Men vi gick ut strax efter och firade lite, sen tillbaka in på dansgolvet och drev och hade allmänt kul. Fyra riktigt glada tjejer va vi nog iaf, trots lite ömmande fötter och sådär!
Var hemma i hyffsad tid med vilket känns bra såhär i efterhand, jag började bli riktigt trött igår redan vid ett kanske. Träffade förövrigt Tara som jag inte sett på jätte länge, vi pratade om att gå ut och ha lite kul nu redan nästa helg. Ja tack! Vi får väl se till att det blir av nu bara då!

Jaja nu är det snart dags för att äta lite och sådär. Ska åka och hämta min bil sen med så jag kan komma upp till stallet och sådär. Men vi hörs senare. kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0