Du är go som en ko..

Godkväll mina vänner.
Jag har inte uppdaterat på hela dagen som ni säkert märkt.. Men varit ganska skönt att ha en ledig dag, fått en hel del konstiga mail senaste tiden och kommentarer på olika ställen. Lite tröttsamt, frågor om saker som inte angår alla..
Men men haft en super dag, jag går runt med ett sådant där leende och har gjort det hela dagen..
Imorses åkte jag och tränade spinning, mötte upp mamma innan. Så kul att gå och träna med henne, även om man inte direkt pratar så..
Efteråt gick vi och käkade lunch på Café Viskan, världens godaste lax-sallad. Hoppas dom fortsätter göra den för den var galet god.
Sen tvingade jag med mamma en sväng på stan, hade ett par leggings jag gått och längtat efter nu ett tag som jag skulle köpa och lite annat. Kanske visar någon gång.. kanske.. Jag har nämligen lien ny idé då jag älskar nya underkläders modet som äntligen hittat till sverige, dock inte hela vägen till Borås.
Vilket fall, efter det blev det knalleland och stan igen. Plockade upp A som följde med mig upp till stallet och på en långpromenad med Dino, vi gick runt hela öndered igenom lilla samhället Sjömarken och hann med en visit hem till mamma och pappa. Knackade på dörren och vem stod där? Om inte en väldigt förvånad Dino, haha så sjukt söt är han, älskar den hästen!
Hem, byta om sen blev det en visit hos min favorit. Vi har handlat och sitter här med, hum kvällsmat!
Varit fullt upp hela dagen idag som ni förstår. Imorgon blir inte bättre direkt.
Ska hinna träna och ev hinna med en snabb visit på vårdcentralen (fått bihåleinflamation tror mamma iaf..) men då får man medicin och får inte träna på 10 dagar så det är nog kört om jag känner mig själv rätt. 10 dagar utan träning=döden!
Sen blir det städa, och ev träffa min favorit teamleader L en sväng. Hans säljare är i Borås och jag har minsann hållit koll på dom, haha stackarna!
Sen får vi ju se hur det blir sen om jag får besök eller om det blir på fredag. Det löser sig!
Nu ska jag vara social med min myskompis!
Bye bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0