Tiden går fort när man har roligt.

Dagarna bara försvinner nu förtiden och jag har äntligen vänt mitt dygn ganska bra..

Idag har jag hunnit med massa kul saker, eller egentligen mestadels det som jag gjort alla dagar senaste veckan. Men ändå?!
Imorgon blir det dock andra bullar, då har jag nämligen stora planer ska ni veta..

- Upp 05.30 för att hinna få i sig iallafall något innan Activion på Studio aktiv börjar, dessutom samma pass som på tisdagarna. Dom vet vi ju sen innan att dom är inte att leka med..
- 06.30 är det spinning för allt vad livet är värt..
- Ca 09.00 ska jag försöka hinna iväg till stallet och göra iordning allt där, dock får hästarna vila idag. Djina har gått riktigt hårt två dagar och dessutom gått jätte bra och hon är ju inte så gammal så..
- Ca 11.00 ska jag försöka hinna in till stan och sola och sen hem och duscha emellan helst..
- 13.15 Har jag tid hos världens bästa Åse på Bond där jag ska fixa mina bryn och fransar (lugn inga lösögonfransar ska någosin sättas på, på mina fransar det verkar ju vara största skämtet någonsin! Jag lider med dig hun..) bara färga och plocka. Som en del kanske redan vet är det ingen annan än Åse på Bond som någosin kommer få röra varken bryn eller franser igen, och jag har provat många!
- Hem, duscha och göra mig iordning för sen...
- SENAST 17.00 (som min hun sa innan till mig..) ska vi åka till Halmstad. Vad vi göra där? Hemligt :)

Nu blir det dusch, sen myskväll!
Hör av mig imorgon när jag kommer hem..
Kram


Stockholm/Globen hotellet när jag och E var där och tittade på BSB..
Kortet taget från våran svitvåning, jösses vad vi mådde den helgen :)


Kommentarer
Postat av: Emla

Ja det hade man velat göra om :)

2010-02-25 @ 09:20:24
URL: http://emeliecarlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0