Sol och snö - Mys

Godmorgon på er.
Jag är som vanligt uppe i "tid" men idag blev det faktiskt lite sovmorgon. Till halv tio faktiskt... Jag var så himla trött efter gårdagen så jag behövde det!
Legat oh pratat i telefon i över en timma nu, men fått en bra start på dagen av det så..
Ska upp till stallet nu en kortis innan jag åker iväg med M som ska hjälpa mig handla hästmat och lite annat. Sen blir det stallet och fixa och efter det hinna rida.
Efteråt har jag anmält mig till activion ikväll, såklart.. Kan inte gå en hel dag utan att träna, jag är skadad jag vet! Men det blir lite av ett beroende, det är så himla kul :)
Jaja jag hinner inte med datorn nu mer, dags att pälsa på sig och ge sig ut i det underbara vädret. Sol och snö, det är faktiskt ganska mysigt!

Förövrigt är det snörekord i Borås, 90 cm.. Titta vad jag hunnit lära mig idag (tack D som upplyste mig om detta ;))

Jaja hörs sen.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0