Se det snöar.

Som om inte vi haft nog med vinter nu?

Jaja, jag hann inte uppatera så mycket igår som ni såg säkert. Men men, jag tror det gick ganska bra ändå.
Min dag bestod av sjukgymnastik, långpromenad med A och hästarna i samhället och ja.. En utgångs-kväll som blev en lugn hemma kväll..
Åkte till stan (ungefär) där det var liten grabb kväll. Tanken var ju som sagt utgång, men ja.. Det blev inte så, slutade med en myskväll på trandared och imorses en in snöad bil..
Jag som tyckte jag hade ställt mig så bra, en bit ifrån men bra!
Som tur var, kom det lite killar som hjälpte mig att komma ut, tack!
Dessutom höll jag på att köra rätt in i polisen.. Hade jag stannat hade jag ju fastnat igen.. Dom log lite och körde vidare (märkte aldrig alla tusen saker dom hade kunnat ge mig böter för, insöad bil, reg-plåt som inte syns, inget bälte..) jag log tillbaka och körde vidare jag med..
Kom hem för en stund sen och ska bege mig till gymmet nu. Dom stänger om en timma så tänkte hinna stå på Crosstrainern en timma eller något. Ingen styreträning idag, hela kroppen gör ont!
Jaja, ut i snön it is!

Tusen tack alla mina underbara vänner som säger och skriver så snälla saker om allt med ridningen. Ni anar inte vad det värmer att läsa eller höra era kommentarer. Det är jätte kul!

Hörs senare!

Tackar gud för att han besvarat mina böner om inställda tåg idag, även om jag tycker lite synd om min favorit som faktiskt ville till Halmstad idag..
Men jag hade helt enkelt saknat dig för mycket :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0