Nu har jag krånglat till det..

Nu har jag verkligen ställt till det.. Rejält också..

Min tanke var att jag skulle ha en träningshäst hemma+Dino.. Två hästar tar ju en del tid liksom, men nu har jag snart tre..
Jag hade en tjej med en hingst som skulle komma till mig ju, men hon har inte hört av sig på hela veckan. Så har jag en annan tjej som bor strax utanför borås som så himla gärna vill skicka hit sitt sto med. Så helt enkelt haft henne på kö.
Eftersom hingsten skulle komma idag och jag inte hört något så ringde tjejen med stoet och fråga hur det blev och jag (dum som jag är) sa ju givetvis att det var okej att dom kommer nu..
Men så idag hade jag fått flera mail från tjejen med hingsten så nu blir jag ju tvungen att ta in hennes ponny med. Då får jag alltså 4 hästar, min plus 3 träningshästar.. Inte min tanke från början..!
Det är ju jätte kul att det går bra men ja, vi har liksom inte ens så många boxar.. Dino får helt enkelt i värsta fall gå ut i lösdriften.. Dock hade det varit bra för honom, för då kanske herrarna där ute kan sätta han på plats igen då han numera är kung i hagen med stona och lilla linus.
Allt blev ju väldigt jobbigt nu..

Jaja det får väl lösa sig helt enkelt, om vi har tur så går det inte att köra transport till stallet därifrån hingsten kommer på ungefär en månad så har fullblods-stoet redan hunnit åka hem.
Mycket häst nu.. men men
Vi hörs sen vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0