Lycklig.

Åh jag är så himla glad.. Egentligen vill jag berätta varför men det kan jag inte göra, inte riktigt än iallafall! Men som sagt, allting vänder och med det dåliga kommer det alltid något bra. Även om det kan kännas ganska hopplöst ibland..

Kom precis hem, varit fullt upp hela dagen. Men jag älskar ju att ha att göra så..
Gick upp tidigt för att följa med R ut och rida på lilla Moa. Så mysigt, R:s hästar är mina idoler.. Dessa små sötnosar är bland de roligaste ponnys jag ridit!
Vi var ute ganska länge, tar ju en stund med dom små benen liksom. Men hon pinna på bra!
Sen var det hem snabbt och duscha innan jag skulle möta upp E för en lunch på Café Viskan, jätte gott som vanligt. Kul att träffa henne med, för det var alldeles för länge sen!
Vi hade en del att ta igen såklart!

Efteråt gick jag en sväng på stan och inhandlade lite småsaker jag behövde sen en snabb solning och firekt till gymmet. Tog en sådandär grej som gör en lite piggare och jösses vad jag pinna på sen, en timma på crosstrainern det jobbigaste programet var en baggis idag. Känner mig pigg än så hade nog kunnat köra en stund till..
Men ska spara mig lite för tänkte följa med A på Coren istället. Jätte roligt är det, en av studio aktivs bästa instruktörer som har det. Hon är riktigt bra! Riktigt energi-knippe!

Ne nu måste jag komma ner i varv, helt över pigg och glad känner jag mig. Men det är underbart :)
Hörs senare.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0