Like I do.

Oj var ska vi börja, det blev utgång igår. Inte riktigt som vi hade tänkt oss från början, och jag påminde mig själv om varför jag dricker väldigt sällan haha..
Jag är ganska tråkig när jag fått i mig lite dricka, eller inte tråkig mer än att jag vägrar använda min telefon. Fylle samtal och fylle sms är det värsta jag vet (inte när det gäller andra dock..) när jag själv utsätter någon annan för det alltså.. Jaja min käre vän hade hand om den biten igår istället, haha hon terroriserade med min telefon, that's way I love you so much.. Lite oförutsägbar sådär!
Jaja jag åkte hem tidigt igår, jag blev lite småtrött sådär. Blev dessutom jagad ut i bilen när min skjuts dök upp..

Vakna superpigg klockan nio, jag älskar att jag aldrig blir bakis..
Försökte skärpa till mig dock och somna en stund till innan det blev stallet och greja. Det är så mysigt att vara där, men idag var det kallt. När jag satte mig i bilen sen visade den -13 och dessutom blåser det som tusan för det ligger så högt upp och är väldigt öppet runt omkring...
Men men, hem en sväng äta lite och sen gymmet. Yoga och pilates idag, sjukt jobbigt men fruktansvärt skönt. Bästa passet på hela veckan, fick med mig mamma med. Hade ganska roligt faktiskt, skrämde upp mamma rejält när jag efter halva passet tittade på en helt slutkörd mamma och sa ja sådär, nu börjar det jobbiga! dom som har varit med på passet vet vad jag menar. Min mage skrek efter 5 min, men så det ska vara ellerhur?
Va massa nya personer med idag med, riktigt skoj.. Om dom hade kunnat sköta sig..
Stod två tjejer bakom mig som inte ens försökte, första gav upp efter 3 min typ. Allvarligt? 3 min? Det är visserligen jobbigt att stå i hunden men såå jobbigt är det inte. Och man tränar väl för att det ska vara lite jobbigt eller?
Dom gav iallafall upp efter 15 min, en tredje försvann efter en halvtimma. Hade jag gjort så så hade jag inte förlåtit mig själv på en vecka... Jag är ändå med, trots min krossade knäled som förövrigt aldrig skulle kunna göra dessa rörelser som jag gör idag. Skulle min kirurg få veta det hade han totalt dumförklarat mig.
Jaja jag är väl kanske bara lite för envis, ni hade säkert en bra anledning.
Jag ska iallafall åka iväg nu på myskväll. Vi hörs kanske om en stund, lilla datorn följer med nämligen. Måste svara på lite mail och greja.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0