Life's a bitch and then you die..

Jag kommer ha fullt upp idag så inte säker på att jag hinner blogga fören ikväll igen, nu helt plötsligt fick jag en timma till godo tack vare mitt "välplanerade" schema (speciellt eftersom att denna timman egentligen bara skulle försvinna i mitt "välplanerade" schema.. Haha inte ens det kan jag klara av ;)

Vad händer idag då?

- 09.00 Måste hinna med stall sysslorna, mocka, göra mat, fylla på vatten och allt detdär innan jag åker iväg igen.
- 12.00 Activio pass på Studio aktiv.
- 13.00 Duscha och göra sig iordning för en mysig lunch med mamma på Café Viskan.. Mums!
- Ca 14.30 Hem byta om och till stallet igen.
- 15.00 Rida med R och K ut med Djina (ev hinna med att ta in min tosse med..)
- 17.00 Tillbaka till Studio aktiv för att träna Yoga/pilates med Sanna, som tagit över alla yoga pass denna veckan. Yes!
- Ca 18.30 Hem igen, byta om och upp till stallet för att hjälpa till att ta in mina sötnosar. Om jag inte hunnit med min Tosse innan så ska han få lite extra mys tid..
- 20.00 ? Återstår att se... Att vara eller icke vara, det är frågan..

Ja men ni ser.. Jag har över en och en halv timma på mig helt plötsligt innan passet börjar. Men måste åka redan om 50 min ungefär så..
Jag är tidig i min planering iallafall, det bådar gott inför resten av dagen, eller?
Kommer bli en himla körig dag, men också väldigt mysig..

Nej om man skulle äta lite frukost kanske? Förövrigt, David.. Om du inte ringer mig idag, så kommer jag ringa och vara fruktansvärt sur på din sekreterare som förövrigt är den mest otrevliga och oorganiserade människa någonsin (dock har hon ett fruktansvärt fint namn..)..

Det var allt för mig nu..
Jag som trodde jag hade bråttom från stallet innan.. Ja jösses..  


Kommentarer
Postat av: ELLEN

sööt :)

2010-02-17 @ 11:18:01
URL: http://eswalander.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0