Jag är trött..

Jag har haft så fullt upp den senaste veckan så jag hinner knappt med att tänka längre...
Men det är skönt, jag tycker om det. Dessutom är det ju fullt upp av grejer som jag älskar att hålla på med så jag klagar verkligen inte. Förutom dendär sjukgymnastiken.. Den är tråkigt.. Där blir det så tydligt hur mycket sämre mitt vänsterben är mot det högra. Det är också då jag märker hur ont jag har.. Dessutom har jag kommit till det stadiet där jag märker att det är ungefär jag inte kommer komma längre. Smärtan som är nu kommer aldrig riktigt försvinna, det gör mig lite besviken. Jag vet ju sen dagen David kom och prata med mig efter olyckan att han sa att livet kommer bli lite annorlunda. Men dum som jag är (okej envis) så hoppades jag ändå på att jag skulle bli helt återställd..
Men vem vet, jag skulle ju defenitivt aldrig kunna springa och vad gjorde lilla Jenny idag tror ni? Ja precis..
Sen att jag haltade ganska illa och mer joggade, men ändå!
Vi ska inte ge upp hoppet än.. eller jag..

Jaja nu är det ny dag imorgon, funderar på att gå på yoga/pilates halv sju på morgonen imorgon, innan sjukgymnastiken. Okej jag börjar gå över styr nu, jag får skärpa mig!

Jaja nu är det defenitivt sova för min del, jag är helt färdig!
Men men, snöa inte bort mina vänner då kommer jag sakna er! ;)
Sov gott sen.
xox

Just can't stop smiling..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0