Honey I'm home.

Kul morgon..
Suttit i telefon här nu i typ en timma. Har en del saker att fixa, prata med sjukgymnasten, ringa Dr. David Roberts som opererade mig i Lund och lite annat som jag inte tänker skriva här. Men vi snackar väldigt dryga samtal med mest dryga personer. Förutom samtalet med min sjukgymnast då för hon är ju världens bästa.
Jag ska lägga mig och kika på en film nu, i min ensamhet denna gången. Stackars mig!
Nej men Ollie kanske vill göra mig sällskap, hör hur hon går omkring därnere och gnyr så antar att hon känner sig extremt ensam min stackars sötnos.
Bara lite frukost nu så hörs vi lite senare.


Aw.. Dom två bästa vännerna..


Kommentarer
Postat av: Elina & Linnéa

Hej! Vi är två tjejer från Örebro med klackarna i taket, Linnéa född -90 och Elina -92 som nu är tillbaka efter en lång bloggpaus. Hoppas du är med oss! :)



http://klackarnaitaket.blogg.se

2010-02-11 @ 13:41:17
URL: http://klackarnaitaket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0